مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:402023-09-23سياسي

گفت وگوی تفصیلی| از تأمین اشتغال دانشجویان تا کاشت درخت پسته در دانشگاه


رییس واحد تهران شرق دانشگاه آزاد تمام اقدامات این دانشگاه در یک سال گذشته را تشریح کرد؛ احیای زمین های بایر دانشگاه، بازسازی کارگاه ماشین افزار، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ برای اطلاع بیشتر از وضعیت واحد تهران شرق دانشگاه آزاد اسلامی از رییس این واحد دعوت کردیم تا به خبرگزاری فارس بیاید و زمانی را با او به گفت وگو و پرسش و پاسخ بنشینیم.

سیدعلی موسوی اصل که خودش رشته تحصیلی فلسفه و کلام خوانده است، می تواند به عنوان یکی از جوان ترین رؤسای واحدهای دانشگاهی هم مطرح شود، او که متولد سال 62 است و تازه در عنفوان چهل سالگی به سر می برد 11 ماه است که بر مسند ریاست واحد تهران شرق دانشگاه آزاد نشسته است.

از او درباره اقدامات 11 ماهه اش در دانشگاه پرسیدیم و اقدامات را جزء به جزء توضیح داد و پس از هر چند جمله نام شهدای گمنام را می آورد، از موسوی که تمام اقدامات دانشگاه را به پای کرامت شهدای گمنام می داند درباره پروژه های جدید دانشگاه سؤال کردیم که مشروح گفت وگوی ما را در زیر می خوانید: فارس: از اقداماتی که در این 11 ماه انجام داده اید صحبت بفرمایید، برنامه اصلی شما در این مدت چه بوده است؟ موسوی اصل: ابتدا حلول ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی را تبریک می گویم، خدمتتان عرض کنم که بنده حدود یک سال است که مسؤولیت واحد تهران شرق دانشگاه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| از تأمین اشتغال دانشجویان تا کاشت درخت پسته در دانشگاه

گفت وگوی تفصیلی| از تأمین اشتغال دانشجویان تا کاشت درخت پسته در دانشگاه